GTA 4 PC Hileleri

Rockstar Games’in efsane oyunu Grand Theft Auto IV için oyunda kullanabileceğimiz tüm hileler aşağıdaki gibidir. Aşağıdaki GTA 4 şifreleri görevleri daha hızlı bitirmenize, geçmekte zorlandığınız görevleri de geçebilmenize yardımcı olur. Aynı zamanda keyifli hilelerle de oyundan daha fazla zevk alabilirsiniz.

Hilelerin Kullanımı:

Grand Theft Auto 4‘ü oynarken, klavyeden Yukarı tuşuna basarak Niko’nun cep telefonunu çıkartın. Numara girmek için tekrar Yukarı butonuna basın. Daha sonra, aşağıdaki hilelerden birini seçerek numarasını girin. Numara doğru girildiği anda aktif olacak ve telefonda “Cheats” isminde yeni bir menü oluşacak, bu menüden numarasını girdiğiniz hilelere tekrar numara girmeden ulaşabileceksiniz.

Hile EtkisiHile Numarası
Tam Can + Zırh362 555 0100
Tam Can + Zırh + Cephane482 555 0100
Silahlar Seviye 1486 555 0100
Silahlar Seviye 2486 555 0150
Polis Aranma Seviyesini Sıfırla267 555 0100
Polis Aranma Seviyesini Artır267 555 0150
Annihilator (Polis Helikopteri)359 555 0100
Cognoscenti Arabası227 555 0142
Comet Arabası227 555 0175
FBI Buffalo227 555 0100
Jetmax Botu938 555 0100
NRG-900 Motorsikleti625 555 0100
Sanchez Motorsikleti625 555 0150
SuperGT Arabası227 555 0168
Turismo Arabası227 555 0147
Hava Durumunu ve Işığı Değiştir468 555 0100
Not 1: Hileleri aktif ettiğinizde oyundaki bazı başarımları (achievements) kazanmanız engellenebilir.


122 Comments

  1. azdfdsas dedi ki:

    zaten bu hileler Niko nun cep telefonunda var

  2. Furkan dedi ki:

    nasıl yani

  3. asd dedi ki:

    kardeşim azdfdsas onlar sen normal olarak numara girdiğinde direkt oraya aktarılıyor

  4. Rabia meryem dedi ki:

    evet var onları bikere yazınca kaydediyo

    • Chrome Deagle dedi ki:

      kızda mı gta oynarmış orospu seni git anana yardım et orospu buralarda yorum yazıyor bide

  5. Rotinda Bak dedi ki:

    Gta 4 bok gibi beyler oynamayın san andreas bile daha iyidi

  6. Aha dedi ki:

    acil yardım eder misiniz? oyunum orijinal.. steam dan indirdim. yukarı yön tuşuna bastığımda telefonu çıkarıyor ancak sayıları girmek için yer yok? çoklu oyun yazıyorve video düzenleyici var

  7. Tom dedi ki:

    Thenk You

  8. ÐΞΛÐPФФŁ dedi ki:

    Bu Kadarmi Hileleri ?

  9. yunus dedi ki:

    amk huseyını senı otobandagezıon lan

  10. yunus dedi ki:

    gotelek hosun

  11. yunus dedi ki:

    amklarımınanalarınız coksexy

  12. akif dedi ki:

    olmadı hille

  13. Kaan dedi ki:

    abi çok işime yaradı sağol <3

  14. Alp Batur dedi ki:

    başarım derken ayrıntılı anlatır mısınız ? ayrıca bu kadarcık mı hile var.

  15. mlkpny dedi ki:

    bok gibi len

    • senin anan orosbuydu evladım dedi ki:

      ayn sik gibi hiç sevmem gta 4 ü götüne sok amına kodumun evladı senin ananın amını sikiyim amını ebeni sikeyim

    • Chrome Deagle dedi ki:

      ayn bok gibi gta 4 dün indirdim ne sıkıcı bir oyun hemen sildim siktimin gta 4 ü kasıyor amk kasıyor 5 fps nedir aq

    • Chrome Deagle dedi ki:

      aynen hiç sevmem hiç bir zaman oynamayacağım gta 4 ü

  16. Berk Günaydın dedi ki:

    lan ben google a tank hilesi YAZIYORUM çıkmıyor

  17. Chrome Deagle dedi ki:

    kötü oyun çokta kasıyor

  18. Chrome Deagle dedi ki:

    ananı domaltıp sikeyim bok gibi oyun lan ananın amını sikeyim senin anası sikik orospu evladı admin

  19. Chrome Deagle dedi ki:

    admin senin ananı domaltıp siktim çok güzel amı vardı ananın orrrrospu evladı içimden geldi sövmek ananı sikeyim

  20. Chrome Deagle dedi ki:

    ananı kerhanede gördüm admin sikiyorlardı yemin ederim

  21. senin anan orosbuydu evladım dedi ki:

    senin anan orospuydu admin

  22. Chrome Deagle dedi ki:

    sikmişim gta 4 ü bok gibi oyun lan kasıyor avradını siktimin oyunu kim yaptıysa gelmişini geçmişini sikiyim bok bile daha iyi amına koyum

  23. Chrome Deagle dedi ki:

    gta 4 ü yapanın anasını sikiyim

  24. Chrome Deagle dedi ki:

    gene ben geldim orospu evladı bana ban işlemez bok gibi oyun gta 4 amına koyum sikiyim gta

  25. Chrome Deagle dedi ki:

    gta 4 kadar kötü oyun görmedim en iyi gta 5 yemin ederim

  26. Chrome Deagle dedi ki:

    bana ban işlemez

  27. Chrome Deagle dedi ki:

    olum gta 4 ne kötü ne sıkıcı bir oyun lan gta 5 candır mk

  28. oyunk oyunk dedi ki:

    gta 4 candır gersi heycandır

  29. Chrome Deagle dedi ki:

    b*k gibi oyun gta 4

  30. barkın hamit dedi ki:

    en iyi gta 4 en güzel hikaye onda araba mekanikleri zaten fena. gta 5 bok en güzel gta gta4!!!!!!!!!!!!!!!

    • Chrome Deagle dedi ki:

      en iyi gta 5 gta 4 bok en güzel gta 5 nefret ediyorum gta 4 den

      • Halil Sak dedi ki:

        evet fikrine saygı duyuyorum AMA gta “piğeş” in nesini beğeniyorsun

      • Unreal Engine 4 dedi ki:

        aynen kardeşim gta 4 den bende soğudum gta 5 daha iyi geldi bana

      • Chrome Deagle dedi ki:

        gta 5 candır en iyisi o gta 4 optimizasyon sorunlu

        • Mr. Explorer dedi ki:

          Ne diyonuz la en iyisi gta san andreas 😀 Ben grafikleri falan önemsemiyorum hikaye oynanış iyi olsun yeter.

          • Chrome Deagle dedi ki:

            yok onu hiç sevmiyorum ben hikaye pek takmıyorum benim için grafik önemli gta 5 iyi

          • barkın hamit dedi ki:

            gta 5 in grafikleri gta 4 ten iyi hahahah abi geyta 5 daha iyi len mq gta 4 candır

          • Chrome Deagle dedi ki:

            gta 5 candır sikmişim gta 4ü çok sıkıcı mq

          • Chrome Deagle dedi ki:

            gta 4 çok sıkıcı gta 5 daha eğlenceli gta 4 ölsem oynamam la o kadar kötü benim için ama yakın zamanda gta 5 oynamayı düşünüyorum.

          • RAXAR dedi ki:

            Sicgigimin san andreasi bok gibi oyun

      • atakan dedi ki:

        amcık gta 4 daha iyi

        • Chrome Deagle dedi ki:

          he iyi oyun optimizasyon sorunlu gta 5 daha iyi amın evladı

        • Chrome Deagle dedi ki:

          gta 5 daha iyi gta 4 ne lan hiç sevmedi hiç ısınamadım 4e gta 5 daha canlı güzel geldi

          • Baba dedi ki:

            Tercih meselesi bende 16 GB RAM ile GTA IV oynuyorum

          • Chrome Deagle dedi ki:

            gta 4ü sevende çok ben hiç ama hiç sevmem nefret ediyorum gta4den bir videosuna denk geldim 1 dk bile izleyemedim anında sıkıldım kapattım çok kötü oyun bana göre tabi size göre iyi oyun

          • Muhammet dedi ki:

            On numara

          • Umut Ahmet dedi ki:

            Gta 5 grafik olarak iyi olabilir fakat oynanış hiç yok oynanış olarak gerçeklik hiç yok sadece modla oynayınca zevkli oluyor araba kullanırken gta 4 ile daha gerçekci hissi veriyo ama gta 5 şin san andreastan farki yok hassasiyet sıfır

          • orospu cocu dedi ki:

            aq ben 2 gb ramle gta san andreası zor kaldırıom hayvan 16 gb yi nabcan
            onu sen bana ver işine yaramaz o bilgisayar senin dghhsjwytrjws

          • İbrahim Bey dedi ki:

            4 gb ile oynuyorum :DS gta ıv

      • kral_yasin dedi ki:

        salak gta 5 2013 te çıktı gta 4 2008 de çıktı 2008 e göre süper o gta 4

    • miratsenVEVO dedi ki:

      Sen ona desene gta 5 iyi çözünürlüklerde kasmadan donma yaşamadan oynıyamıyorum diye 😀

  31. GTA Prosu dedi ki:

    Beyler tabiki GTA 5 Candır GTA 4 Çocukluk oynumuzdur onun yeri dolmaz.

  32. Chrome Deagle 2 dedi ki:

    gta 4 phys gerçekçi ama hiç sevmiyorum nedense gta 4ü çok sıkıcı oyun gta 4 gta 5 oynadım baya zevkliydi

  33. Unreal Engine 4 dedi ki:

    olum gta 4 ne optimizasyon sorunlu her pcde kasıyor oyun sorunlu aga

  34. Chrome Deagle dedi ki:

    gta 4 bana göre çok sıkıcı nedense gta 5 oynadım çok eğlenceliydi ve çok güzeldi.

  35. Serhat Yiğit dedi ki:

    arkadaşlar gta 5 nerden indire bilirim?

  36. asdfg dedi ki:

    Ben oyunu satın aldım nasıl yapıcam olmuyor şuan

  37. RAXAR dedi ki:

    Hep rakamları yazmanıza gerek yok. Bir tane hile yaparsanız nikonun telefonunda cheats ta kayıtlı olur

  38. RAXAR dedi ki:

    Chrome deagle gta 4 e de olr bence gta 4 candır gerisi heyecandır

  39. DJSamad dedi ki:

    susun lan en güzeli GTA VİCE CİTY

  40. Iwmşdo dedi ki:

    Olum ne tartışıyoruz gta 5 inde yapımcıları rockstar gta 4ünde ne tartışıyoruz amk

  41. Mk dedi ki:

    Herkese baska

  42. hasanca dedi ki:

    lan gta 5 daha güzel diyemi gta 4 hileleri yazıyonuz kendinizi iyi göstermek icin gta5 daha iyi diyonuz vleletleri

  43. hasanca dedi ki:

    en iyi gta 4 bu arada

  44. gta 4 çok kötü bir oyun dedi ki:

    nickimden anlaşıldığı gibi sıkıcı ve kötü oyun

  45. Hakan Bozkurt dedi ki:

    abi ölümsüzlük varsa verebilirmisin

  46. abdullah dedi ki:

    beyler herkesin bilgisayarına göre benim bilgisayar kaldırıyo gta 5 i ama ben indirmek istemiyom bilgisayara fazla yük yapmak istemiyorum he bu arada o benim bilgisayar 16 gb diyen arkadaş benimki 128 gb 18 terobayt ta alan var bilgisayarları kapıştırmayalım

  47. şerefsiz oğulları dedi ki:

    la aq gta 4 en güzeli değil tabiki en iyi gta sanandreas ama kişiden kişiye göre değişir gençler

  48. Ahmet dedi ki:

    Lan piçler kavga etmeyin sokucam gta nızı hangisi iyise iyi lan amk lar sikerim sizi. Amınıza koyarım. Lan Gooogle kavga etmek içinmi lan piçler sizin yüzünüzden küfür ediyorum lan amk lar tövbestafurullah

  49. Efe proo dedi ki:

    Aynen ahmet doru söylüyor

  50. Hakan sokarrrr dedi ki:

    Helal lan harbi yaaa

  51. NDNG ENES BATUR 00 dedi ki:

    AYNEN LAN KAÇ TYAŞINDASIN

  52. Gamer Gürbüz dedi ki:

    2gb ram ile gta 4 oynuyom

  53. Ulaş dedi ki:

    En iyisi gta 4 librety citiy

  54. Ulaş dedi ki:

    Gta nınTürk ouyunu olsa keske

  55. HALİL dedi ki:

    bence en iyi hikaye olarak gta 4 ama görüntü olark gta 5 i hiç bişe tutamaz

  56. Ibrahim Ethem Yıldık dedi ki:

    gta4 de yollar çıkmyor binalar çıkmıyo lan

  57. PRO OYUNCU TR dedi ki:

    saçımızı kestirebiilyomuyuz

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir